Отзиви

Чудесно стуктуриран уебинар, много точно и ясно представен от водещата. Коректно и изключително професионално изпълнение. Много полезен, с много интересни и свежи идеи. Предоставена възможност за обмен на идеи с колеги, което още повече го направи полезен. Много добре подбрани видеоматериали и много полезни споделени практики. Проявявам интерес и по други теми поднесени от същия водещ и екип. Благодаря!

Десислава Драганова, Интернет 2021-10-21

Прекрасен лектор. Имаше много интересни и любопитни за мен неща, над които се замислих. Доволен съм.

Владимир Минчев Нуи Русе, Интернет 2021-10-21

„Повишаване на мотивацията за учене в условия на дистанционно обучение“ Много професионално свършена работа! Ще има голямо значение за бъдещата ни работа! Благодаря Ви!

Венелина Акимова, Интернет 2021-10-17

„Повишаване на мотивацията за учене в условия на дистанционно обучение“ Чудесно изчерпателно представяне по темата. Много полезни и интересни примери, подкрепени и с видеа. За мен обучението е много полезно. Благодаря Ви!

Ваня Мицева, Интернет 2021-10-17

Уебинарът „Повишаване на мотивацията за учене в условия на дистанционно обучение“ беше много полезен, практически насочен, редуваха се различни дейности- дискусия, образователни видеа и споделяне на педагогически опит с кратки лекционни части.

Велина Симеонова, Интернет 2021-10-17

„Повишаване на мотивацията за учене в условия на дистанционно обучение“ - Изключително полезен и навременен уебинар. Благодаря!

Боряна Кюркчиева, Интернет 2021-10-17

„Повишаване на мотивацията за учене в условия на дистанционно обучение“ - Полезен. Но има нужда да се учат и родителите, не само проявилите интерес учители. Да се направи кръгла маса с ученици, родители и учители.

веселинка Иванова, Интернет 2021-10-17

„Повишаване на мотивацията за учене в условия на дистанционно обучение“ Отлично структурирани презентации, съдържанието – по същество, допълнителните материали (видеа) – интересни и умело подбрани, лекторът – приятен за слушане, поднася информацията с умерено темпо и разбираемо. Беше ми интересно и полезно! Благодаря!

Вирджиния Едуардова, Интернет 2021-10-17

Уебинарът беше изключително полезен за мен. Открих нови идеи и възможности за мотивация. Благодаря на д-р Стефания Димитрова!

Елка Стоилова, Интернет 2021-10-17

Какво е мнението ви за уебинара „ПОВИШАВАНЕ НА МОТИВАЦИЯТА ЗА УЧЕНЕ В УСЛОВИЯ НА ДИСТАНЦИОННО ОБУЧЕНИЕ“? Обучението беше чудесно. Какво да кажа – сега вече гледам на интерактивните подходи по друг начин. Обяснявам си защо днешните деца са толкова по – различни от децата от пред 10 години и от нас самите когато сме били ученици. Тъй като живеем в динамичен свят и технологиите напредват ежеминутно, трябва да се развиваме, да се „прекрояваме“, да се обучаваме за да бъдем полезни на обществото. С уебинара наистина започнах да гледам по – позитивно на непрекъснатия поток от информация и нуждата от едно или друго обучение. Тук научих, че когато човек е позитивен, тогава е и мотивиран и готов да посрещне предизвикателствата пред които се изправя в училище и навън.

С. Благоева - ст. учител теоретично обучение Професионална гимназия по транспорт, гр. Разлог, 2021-09-30

Уебинарът е изключително полезен. Много интересни са залегналите и изговорени точки. Заредих се с позитивизъм и увереност, че прилагайки наученото от този уебинар ще доведе до повишаване на мотивацията за учене в условия на дистанционно и присъствено обучение.

Анна Бучкова 203 ПЕГ " Се. Методий", 2021-09-28

Какво е мнението ви за уебинара „Повишаване на мотивацията за учене в условия на дистанционно обучение“, Изключително полезно с много синтезирано поднесена теоретична част, добре подбрани примери и множество практически идеи.

Вяра Хартарска, 2021-09-27

Какво е мнението ви за уебинара „Повишаване на мотивацията за учене в условия на дистанционно обучение“ Определено беше интересен и полезен. През месец Август, 2020 г. участвах и в уебинара на тема „Създаване и развиване на умения за XXI век“ , който също беше много интересен и полезен. Оказа се, че инстинктивно съм използвала някои тактики за мотивиране на учениците, които бяха обяснени в семинара, което ми даде повече увереност в правилността на изборите ми. Имаше и неща, които със сигурност ще приложа в часовете си.

Павлина Календерова, 2021-09-27

За мен този уебинар ми беше от изключителна полза. Успях да обогатя методите и средствата, с които мога да мотивирам учениците си в условие на продължително дистанционно обучение. Благодаря Ви!

Слави Кадиев НГДЕК "Св. Константин Кирил Философ", 2021-09-25

Обучението на тема „Интерактивни методи и интердисциплинарни подходи" беше интересно и полезно. Темата беше поднесена по разбираем и запомнящ се начин. Новост за мен беше категоризацията на поколенията, както и особеностите най-вече на Z и Алфа поколенията. Много ми харесаха и видеата, и това, че бяха с български учители и ученици, и споделения опит на колегите.

Даниела Димитрова, 2021-07-03

Обучението в курса „Интерактивни методи в обучителния процес" беше интересно и увлекателно. То беше с ясно изразена практическа насоченост, което го прави много полезно в учебния процес. Детайлно бяха представени различни методи, примерите бяха ясни, приложими и вдъхновяващи. Удовлетворена съм от наученото по време на обучението.

Янка Янева учител в СУ "Димитър Благоев" Провадия, 2021-07-03

На проведения на 25-26.06 2021г уебинар на тема „Интерактивни методи и интердисциплинарни подходи в обучителния процес" увлекателно бяха представени стратегии и методи повишаващи мотивацията за учене и развиващи креативността у учениците. Споделените педагогически практики ме подтикнаха да се замисля какви интерактивни техники прилагам аз в обучението на своите ученици. Преподавам информационни технологии и най-често ИТ са част от интердисциплинарните уроци. Учениците с удоволствие се включват в изследователски дейности изискващи използването на компютър и интернет. С по-малките ученици често използвам игровия подход, а с по-големите състезания и турнири, а проектната работа в края на годината е любима на малки и големи. Заредих се с много идеи които да се опитам да развия с учениците си и се надявам да се получат така както си ги представям. Благодаря за ползотворното сътрудничество и споделения опит.

Магдалена Пенева СУ „Димитър Благоев" гр. Провадия, 2021-07-02

„Интерактивни методи и интердисциплинарни подходи" с лектор д-р Стефания Димитрова искам да споделя моите приятни впечатления. Точно и ясно поднесена информация, подкрепена с много примери. Чух интересни и полезни методи и подходи за повишаване мотивацията учениците. Актуална информация за поколенията на XXI век, за особеностите на Z и Алфа поколенията. Изпратените от лекторката материали за интерактивни методи и техники са интересни и ще бъдат полезни в моята учебна практика. Някои от тях ги прилагам в моите учебните часове по предприемачество и география - мозъчна атака, оценки за групова работа, учене чрез правене, самостоятелно търсене и извличане на информация, екипна работа по казуси и др. Със сигурност ще се възползвам и от други от предложените. Изключително добро впечатление ми направиха видеоклиповете от български училища и споделянето на педагогически практики от български учители. Обучението беше полезно и приятно за мен.

Пламена Стефанова, 2021-07-02

Във връзка с проведеното обучение на 25.06. и 26.06. на тема „Интерактивни методи и интердисциплинарни подходи" с лектор д-р Стефания Димитрова искам да споделя, че беше интересно и полезно за мен. Точно, ясно, синтезирано, подкрепено с много примери поднасяне на информацията. Актуална информация за поколенията на XXI век и за особеностите на Z и Алфа поколенията. Изпратените от лекторката материали за интерактивни методи и техники са интересни и полезни. Някои от тях прилагам в моята педагогическа практика като учител по български език и литература - мозъчна атака, оценки за групова работа, измислени диалози и др. Със сигурност ще се възползвам и от други от предложените. Много ми хареса, че видеоклипчетата бяха от български училища с български учители и ученици. Обучението беше и полезно, и приятно. Желая ви успехи!

Камелия Лазарова, 2021-07-01

Уебинарът , в който участвах , беше много добре подготвен и представен от лектор д-р Стефания Димитрова . От него научихме по какъв начин да им грабнем вниманието на своите немотивирани ученици да добият интерес от ученето в условията на дистанционно обучение. Научихме за мотивацията на учениците, особеностите на поколението Z и ALFA и факторите за устойчиво внимание. Също така се запознахме и със стратегии, методи и техники на „ Позитивното мислене” и видяхме добри практики. Запозна ни и с различни виртуални награди които да подготвим за нашите ученици. Ще се радвам да има още такива уебинари в който да взема участие.

Гергана Йорданова СУ"Св.Кл.Охридски"гр. Дупница, 2021-04-15

Изнесената информация от лектор Д- р Стефания Димитрова е подробна и задълбочена, целенасочено отговаря на въпросите, свързани с повишаване на мотивацията на учениците за учене в условия на дистанционно обучение. Ще приложа на практика получените знания в работата си, надявам се на положителни резултати. С удоволствие ще взема участие в следващ уебинар!

Елена Могилска, 2021-04-13

Смятам, че това беше едно от най-интересните и вдъхновяващи обучения ,на които съм присъствала. Лекторката беше изключително спокоен и ерудиран човек. Имаше много интересни материали и клипове и особено много бях впечатлена от речта на Бенджамин Зандър ,свързана със Слънчевата педагогика. Бих се радвала да организирате уебинар изцяло на тема „Слънчева педагогика“. Смятам, че голяма част от бъдещето на учителската професия ще е насочена в тази посока за напред.

Николина Панова СЕУ "Св.Паисий Хилендарски", 2021-04-13

Дава ни представа за особеностите на поколенията Z и ALPHA и как да подходим към тях.

Елена Могилска, 2021-04-11

Благодаря! Харесва ми, записах се , защото все си мисля, че трябва да подобря начина си на работа в дистанционно обучение. Не на последно място- да науча различни похвати и да обменя опит.

Антоанета Тодорова, 2021-04-11

Какво е мнението ви за уебинара „ПОВИШАВАНЕ НА МОТИВАЦИЯТА ЗА УЧЕНЕ В УСЛОВИЯ НА ДИСТАНЦИОННО ОБУЧЕНИЕ“ Изключително интересен като тематика, много професионално структуриран и поднесен, полезен като съдържание. Аз самата съм привърженик на позитивната педагогика. Теорията за слънчевата педагогика ме провокира да прочета повече по темата.

Маргарита Янакиева-Йорданова -АЕГ Русе, 2021-03-31

ПОЛЕЗЕН Е , ЗАЩОТО МЕ НАКАРА ДА ПРЕОСМИСЛЯ СВОЯТА ПРОФЕСИЯ КАТО ФАКТОР В ОБЩЕСТВОТО, А СЪЩО И ОТНОШЕНИЕТО МИ КЪМ НЕМОТОВИРАНИТЕ УЧЕНИЦИ, КОИТО ЧЕСТО ИМАТ НУЖДА ОТ ПОМОЩ, НО НЕ ЗНАЯТ КАК ДА АРТИКУЛИРАТ ТОВА.

Милена Чернева АЕГ Русе, 2021-03-30

Какво е мнението ви за уебинара "Повишаване на мотивацията за учене в условия на дистанционно обучение"? Богата, но систематизирано поднесена информация и илюстративен материал с клиповете, чието място беше добре предвидено и като връзка със съдържанието, и като възможност за „отдих” от слушането. За жалост не успях да запиша всичко. Ако има възможност да бъдат изпратени презентациите, ще бъдем благодарни с останалите колеги.

Марияна Петрова Старши учител по български език и литература АЕГ „Гео Милев”, гр. Русе, 2021-03-30

Втората част ми беше определено по-интересна.

Милена Бъчварова, 2021-03-30

Смятам, че е изчерпателен и богат с информация по отношение на темата и че дава конкретни способи, които ще улеснят учителите и ще спомогнат за включването на повече деца в образователния процес, в която среда да се случва той. Има и много конкретни техники за подпомагане на дистанционното обучение. За мен е много добър и полезен. БЛАГОДАРЯ!

Милена Пилюшка, 2021-03-30

Преди всичко трябва да кажа, че уебинарът бе добре технически организиран и обезпечен, което не затрудни представянето и възприемането на съдържанието. Считам, че предварителната техническата подготовка е много важна предпоставка за успеха на коя да е дейност, която осъществяваме с помощта на съвременните технологии. Съдържанието бе отлично балансирано: научна информация (теория и данни)– практически техники и подходи; презентации и видео съдържание; лекция и дискусии. Лично аз научих много нови неща: за Z и Alfa поколенията, за „Слънчевата“ педагогика, за класната стая на две скорости и много други. Впечатлен съм от лектора д-р Стефания Димитрова и благодаря лично на нея и на целия екип, организирал и провел този така полезен за всички нас уебинар.

Явор Стамболиев, 2021-03-30

С интерес изслушах лекцията. Беше изключително полезна за начинаещ учител като мен. Този уебинар ще ни помогне да бъдем по-ефективни в мотивирането на учениците по време на дистанционното обучение и не само!

Полина Кирева, 2021-03-30

Смятам, че уебинарът бе отлично организиран и реализиран откъм съдържание и начин на представяне. Темата е от изключително значение, защото при продължителното дистанционно обучение е от съществена важност поддържането на интереса у учениците и търсенето на нови методи за взаимодействие. Информацията бе полезна . Д-р Стефания Димитрова постави акцент върху ключови за преподаването проблеми и търсеше обратна връзка с учителите.

Пламена Дочева, 2021-03-30

Благодаря за разнообразните методи, който споделихте, една част от тях ги използваме. Полезно е и да направим сравнение и да видим , че нервите, който ни косва си заслужават. Причината не е в нас а в поколението - те имат различни възприятия.

Елена Колчева, 2021-03-28

Уебинарът "Повишаване на мотивацията за учене в условия на дистанционно обучение" беше изключително интересен и полезен. Всичко, което бе казано и предложено като варианти за усъвършенстване и подобряване на часовете може да бъде приложено и в присъствена среда. Благодарна съм, че имах възможност да участвам

Десислава Калоянова, 2021-03-28

Какво е мнението ви за уебинара Повишаване на мотивацията за учене в условия на дистанционно обучение Много полезен – научи ме на много методи и техники за повишаване на мотивацията на учениците, интересно поднесен – с много примери и добри практики на учители.

Вероника Иванова, 2021-03-28

Какво е мнението ви за уебинара "Повишаване на мотивацията за учене в условия на дистанционно обучение"? Лекцията с информацията, която получих за добрите практики и методите на Позитивното образование ще помогне да приложа по ефективно желанието ми да имам мотивирани ученици.

Давид Исьов, 2021-03-28

Какво е мнението ви за уебинара "Повишаване на мотивацията за учене в условия на дистанционно обучение"? СПОРЕД МЕН НЯМА НИЩО ПО-ДОБРО ОТ ЖИВАТА ВРЪЗКА МЕЖДУ УЧИТЕЛ И УЧЕНИК, БИЛО ТО МОТИВИРАН ИЛИ НЕМОТИВИРАН. ДИСТАНЦИОННОТО ОБУЧЕНИЕ НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ ПЪЛНОЦЕННО, ТО Е ЗАМЕСТВАЩО И ЗА ДВЕТЕ СТРАНИ.

Весилина Кирова ЧСУ Мечтатели, 2021-03-28

Участвам за първи път в уебинар на „Мадара“ CIREC. Забелязах първо, че имаше много постоянни участници, участвали и в други организирани обучения, което е красноречив факт за качеството. Уебинарът беше организиран, протече стегнато структурирано, без отклонения от темата, примерите бяха точно премерени. Бързо се адаптирах към средата (платформата). Предоставиха ни се материали и други източници за ресурси. В крайна сметка, самомотивирах се да участвам и в други подобни уебинари, организирани от „Мадара“, съвместно с ДИУУ, макар да се отнасяха повече за началното и основното училище. БЛАГОДАРЯ!

Елеан Друмев ПГЕ Русе, 2021-03-28

Какво е мнението ви за уебинара "Повишаване на мотивацията за учене в условия на дистанционно обучение"? Научих много за методите на преподаване, за да се справя с учениците в дистанционната среда.

Мария Бонкина, 2021-03-28

Какво е мнението ви за уебинара "Повишаване на мотивацията за учене в условия на дистанционно обучение"? Беше интересно и полезно. Лекторът отлично си водеше нещата. Материалите от библиотеката много ми харесват и със сигурност ще ги използвам – и колелото, и звуковите похвали, и полезните практики и връзки – дават конкретни идеи, които да приложиш в час, а точно от това се нуждае най-много всеки практикуващ учител.

Ивета Димитрова, 2021-03-28

Какво е мнението ви за уебинара "Повишаване на мотивацията за учене в условия на дистанционно обучение"? ЕДИН НАИСТИНА ПОЛЗОТВОРЕН И ДОБРЕ СТРУКТУРИРАН УЕБИНАР, ДАВАЩ МНОГО НАСОКИ ЗА РАЗВИТИЕ НА КОНКРЕТНИТЕ МЕТОДИ, ШИРОК НАБОР ОТ ПОЛЕЗНИ ПРАКТИКИ И ДОБРА ОБРАТНА ВРЪЗКА! СЪРДЕЧНО БЛАГОДАРЯ, ЧЕ ИМАХ ВЪЗМОЖНОСТ ДА БЪДА ЧАСТ ОТ НЕГО!

Илияна Петрова ПГТ Самоков, 2021-03-28

Какво е мнението Ви за уебинара „Развиване на умения за XXI век“? Обогатяващ и много полезен. Чудесно структуриран и ясен, с прекрасно темпо и професионално представяне от Проф. д-р Стефания Димитрова. Благодаря

Мима Бакоева, 2021-03-20

Какво е мнението Ви за уебинара „Развиване на умения за XXI век"? Уебинарът беше изключително интересен , отговарящ на много въпроси , но и поставящ въпроси за образователната ни система, нейните цели и развитие.

Анета Пернишка, 2021-02-28

. Какво е мнението Ви за уебинара „Развиване на умения за XXI век“? Моето мнение е впечатляващо. Презентирането, обясняването и видео материалите бяха много добре подбрани и ясно обяснени. Допринесоха ни яснота и отговори на въпросите, свързани с образователният процес в 21 век. Имаше ясни мотиви и идеи за по-добри стратегии в образованието, които ние учителите е хубаво да приложим в учебният процес. Имахме поглед върху методите в образователният процес в други държави, които имат различни от нас подходи и действия на работа. Разгледахме и директните методи - разбиране и справяне със ситуациите, цели и навици, ценности и взаимоотношения, внимание и осъзнатост и други.

Марияна Вълкова, 2021-02-28

На практика се оказва, че емоционалната интелигентност има много значима роля за успешна личностна и социална реализация. За мен този уебинар ще бъде полезен за практиката ми в бъдеще. Ще ми помогне в сложните житейски и професионални ситуации. Благодаря за споделения опит и техники!

Есин Тефикова, 2021-02-14

За мен този уебинар беше много полезен и интересен , благодаря на лектора: д-р Стефания Димитрова за мен бе голяма удоволствие да участвам . Научих много интересни техники и похвати, които ще прилагам в педагогическата си практика .

Цветелина Владимирова, 2021-02-14

За уебинара „Развиване на емоционалната и социална интелигентност в детската градина“? Изключително полезна информация с теоретична и практична насоченост; научихме за стратегии, техники и игри, споделихме опит. Благодаря на лектора – д-р Димитрова

Галя Милкова, 2021-02-14

Какво е мнението ви за уебинара „Развиване на емоционалната и социална интелигентност в детската градина“? От една страна, развиването на емоционална интелигентност у децата помага за това те да са по-спокойни и да разрешават лесно, бързо и ефективно настъпили конфликти. Това ги прави по-концентрирани и целенасочени , като им помага да се справят по-добре с материала и да постигат по-високи резултати. Бих използвала техниката за 4-те секунди вдишване, задържане, издишване. Много хубави идеи ни поднесе д-р Димитрова за справянето с емоциите и за цялото емоционално състояние на децата. Игри които можем да използваме в детската градина, с които децата да показват своите емоции и чувства.

Геновева Недкова, 2021-02-14

8. Какво е мнението ви за уебинара „Развиване на емоционалната и социална интелигентност в детската градина“? Уебинара, в който взех участие на 13 и 14.02.2021г. ме обогати , освободи от доста предразсъдъци по повод обучението от разстояние и ми даде нови идеи за работа. Сърдечно Ви благодаря. Най – много харесах и ще приложа в практиката си различните игри за емоционална грамотност. Децата с които работя са от смесен произход и много често, поради билингвизма си, не умеят да наричат емоциите си с правилните им имена. Най-много ми допадна техниката с дневника, в който трябва да записваме всички дребни хубави неща, които ни се случват всеки ден и след това често да го прочитаме. За децата, с които работя смятам, че е най-важно да ги науча да изразяват собствените си емоции и да се съобразяват с емоционалното състояние да приятелчетата си в ДГ и у дома.

Милена Георгиева, 2021-02-14

Какво е мнението ви за уебинара „Развиване на емоционалната и социална интелигентност в детската градина“? Уебинарът беше чудесен, с уж неща, които знаем или по–скоро имаме усещане за тях, но прекрасно формулирани и предадени с думи и практически съвети за прилагане. Ще използвам техниката на цветето и свещичката, Костенурко и диплом Супер приятел и различни техники за справяне със стреса.

Петя Маринова, 2021-02-14

Уебинарът е чудесен с конкретни предложения и техники, насърчаващи ни да експериментираме и най-вече да рефлектираме върху собствената си работа с цел промяна.

Мима Бакоева ГПЧЕ Ромен Ролан, 2021-02-05

Какво е мнението Ви за уебинара „РАЗВИВАНЕ НА ЕМОЦИОНАЛНА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ НА ДЕЦАТА В ДЕТСКАТА ГРАДИНА“? Информацията беше добре поднесена и полезна,както за самите нас,така и за работата ни с децата. Накара ме да си обясня поведението на децата и защо реагират по определени начини. Дадохте ни насоки с които да им помогнем . Благодарим Ви!

Пенка Стоянова, 2020-10-03

Какво е мнението Ви за уебинара „РАЗВИВАНЕ НА ЕМОЦИОНАЛНА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ НА ДЕЦАТА В ДЕТСКАТА ГРАДИНА“? Уебинарът беше изключително интересен с примерите, които ни бяха дадени и със сигурност много полезен за практическата ни дейност в ДГ. Децата тепърва изграждат своите личности и с напътствията на своите родители и учители се формират редица личностни качества, които остават за цял живот.

Светлана Венкова Частна Детска Градина „ Андерсен“,, 2020-10-03

Какво е мнението Ви за уебинара „РАЗВИВАНЕ НА ЕМОЦИОНАЛНА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ НА ДЕЦАТА В ДЕТСКАТА ГРАДИНА“? Според мен уебинара предоставя информация, която би била полезна на всеки работещ с деца.

Ирена Хараланова, 2020-09-28

Какво е мнението Ви за уебинара „РАЗВИВАНЕ НА ЕМОЦИОНАЛНА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ НА ДЕЦАТА В ДЕТСКАТА ГРАДИНА“? Добре поднесена и систематизирана информация за едно умение (емоционална интелигентност), което е необходимо да притежава всеки учител, влизайки в час. Интересни клипчета и примери от далечни за нас култури подбрани по темата.

Шенол Ахмед, 2020-09-28

Какво е мнението Ви за уебинара „РАЗВИВАНЕ НА ЕМОЦИОНАЛНА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ НА ДЕЦАТА В ДЕТСКАТА ГРАДИНА“? Възхитена съм от уебинара! Теорeтически и практически се обогатих. Ще използвам придобитите знания в ежедневната си работа. Благодаря Ви!

Росица Вълчева, 2020-09-27

„РАЗВИВАНЕ НА ЕМОЦИОНАЛНА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ НА ДЕЦАТА В ДЕТСКАТА ГРАДИНА“ Темата – много интересна. Материалите – поднесени елегантно и професионално. Дистанционната форма – удобна и лесно достъпна. С удоволствие ще се включа отново .Изключително ползотворна работа- научих нови неща и видях добър опит на колеги във видио материалите. Благодаря Ви!

Бисерка Михалева, 2020-09-27

уебинара „Емоционална интелигентност за успешно лидерство в класа“? За мен уебинара беше изключително полезен и важен. Научих много нови неща за които преди не бях чувала и които ще използвам в практиката си. Преподавателят беше изключително любезен и отговаряше на всичките ни въпроси. Много благодаря за възможността да участвам в този уебинар.

Рени Хаджийска, 2020-08-29

„Емоционална интелигентност за успешно лидерство в класа“? Удоволствие бе за мен участието ми в семинара. Практическата насоченост е от изключителна важност. Мостът Япония- България ми допадна. Много от представените техники ще приложа в класа си. Благодаря на д-р Стефания Димитрова !

Севдалина Назърова, 2020-08-27

Добре че имахме много време, дори не усетих как мина уебинара "Емоционална интелигентност за успешно лидерство в класа" . Чувствам се по-уверена в себе си. Интуитивно съм стигнала до някои техники, които научих тук.

Росица Недялкова, 2020-08-27

уебинара „Емоционална интелигентност за успешно лидерство в класа“? Много ползотворени полезен уебинар. Научих много нови,интересни и полезни неща,които смятам да приложа в учебният процес.

Петър Петров, 2020-08-26

„Емоционална интелигентност за успешно лидерство в класа“? Вдъхновяващи идеи ,полезна информация

Радост Кунчева, 2020-08-26

Изключително полезен за работата ни като учители уебинар. Немалко от показаните видеа бихме могли да се опитаме да приложим при нас в училище.

Светла Иванова Димитрова, 2020-08-26

Добре поднесена и систематизирана информация за едно умение (емоционална интелигентност), което е необходимо да притежава всеки учител, влизайки в час. Интересни клипчета и примери от далечни за нас култури (японска и американска) подбрани по темата.

Габриела Петкова, 2020-08-26

„Емоционална интелигентност за успешно лидерство в класа“? - точна, ясна и прикрепена с много примери – запомняща се лекция! Благодаря!

Анелия Бакларева, 2020-08-26

за уебинара „Емоционална интелигентност за успешно лидерство в класа“изключителен ,еродиран ,достъпен и приятен лектор; със спокоен и приятен глас. С голямо удоволствие бих участвала и в друг уебенар със същия лектор. Чудесно поднесен и изключително полезен материал. От сърце благодаря!

Теменужка Пехливанова, 2020-08-25

Беше невероятно преживяване. Допир до Вашето знание и до Вас като позитивен, знаещ и мъдър професионалист и педагог - беше безкрайно ценно за мен. По време на курса много от споменатите неща бяха и мои скрити „тайни мисли“, които Вие подкрепихте. Благодарение на Вас открих, че не съм сама и за което още веднъж ВИ БЛАГОДАРЯ! По-конкретно – след курса обърнах по-специално внимание на повлияването на парасимпатиковата нервна система, както и на практката - „не променяйте другия, а го окуражавайте той да търси удоволствия, които го карат да бъде щастлив“.

Наталия Стоева, 2020-08-25

Смятам, че уебинарът е изключително полезен освен за практическото му приложение във всяка професионална сфера на живота, но и за личния успех в затрудненията и трудностите при общуването с близките и хората, които ни заобикалят. Емоционалната интелигентност предлага широк спектър от възможности и варианти, свързани с взаимоотношенията. Това, от своя страна, е в пряка връзка със способността ни да бъдем щастливи. Тоест колкото по-емоционално интелигентен е един човек, смятам, че толкова той е и по-щастлив и има правилна преценка за това, как да се държи в различни ситуации. Нагледният материал, използван в уебинара, е много добре подбран. Освен че е изключително интересен, дава ясна представа каква е практическата насоченост на използваните техники и какви са последиците от тях. Удовлетворена съм напълно от темата и прецизността и компетентността на д-р Стефания Димитрова

Наталия Берберова, 2020-08-25

„Емоционална интелигентност за успешно лидерство в класа“? Предлага различни възможности за личностно развитие и методи за прилагане на наученото в личен, професионален или обществен план. Младите хора са основен двигател на промяната, а сега това е повече от нужно!

Анелия Миткова, 2020-08-25

„Емоционална интелигентност за успешно лидерство в класа“? Изключително интересен и полезен за работата ни като учители. Методите от показаните видеа бихме могли да се опитаме да приложим в училище.

Цеца Атанасова Велкова, 2020-08-25

Лично на мен много ми хареса. Получих важна информация в синтезиран вид и достатъчно онагледена. Доктор Димитрова е чудесен лектор. Поздравления!

Марина Петрова, 2020-08-25

„Емоционална интелигентност за успешно лидерство в класа“? На този уебинар видях полезни техники за работа в класа. Смятам да приложа в подходящия момент някой от тях. Благодарна съм за изчерпателно изложения материал. Заниманията преминаха в спокойна атмосфера, приятно и ползотворно, на фона на цялата критична обстановка в страната и в Европа.

Севдалина Назърова, 2020-08-25

„Емоционална интелигентност за успешно лидерство в класа“? Удоволствие бе за мен участието ми в семинара. Практическата насоченост е от изключителна важност. Мостът Япония- България ми допадна. Много от представените техники ще приложа в класа си. Благодаря на д-р Стефания Димитрова !

Севдалина Назърова, 2020-08-25

Темата е изключително обширна и 8 часа не са достатъчни. Продължителността на часовете е голяма. Вътрешният учителски часовник е настроен за ритъма 45/10. А и физиологичните възможности на организма са такива. Несъразмерността на часовете спрямо почивките води до бърза уморяемост, намаляване на концентрацията и формално присъствие на практика при най-добро желание за участие. Не ми хареса общуването само чрез писане. Тромаво, бавно, липсва важният за мен елемент – директната гласова връзка с останалите присъстващи

Марияна Недева-Димова, 2020-08-24

Уебинарът „Емоционална интелигентност за успешно лидерство в класа” ми хареса подготвеността на лектора, спокойния тон, наблягането на всичко необходимо. Научих стратегии, методи и техники, които ще ми бъдат в полза в работата ми по-нататък. Темите, които бяха засегнати, бяха интересни и полезни.

Боряна Карастоянова, 2020-08-24

уебинар „Емоционална интелигентност за успешно лидерство в класа“? Беше ползотворен, в рамките на определеното време се разгледаха основните аспекти на двата вида интелигентност, имаше интересни видеа и упражнения. Поставена беше основа за по-задълбочено изучаване на различните видове интелигетност. Уебинарът беше удоволствие за мен. Бих се включила и в други ваши обучения за в бъдеще.

Росица Милкова Недялкова, 2020-08-24

Уебинанара „Емоционално интелигентност за успешно лидерство в класа” ми хареса подготвеността на лектора, спокойният тон, наблягането на всичко необходимо. Научих стратегии, методи и техники, които ще ми бъдат в полза в работата ми по-нататък. Бих се включила и в следващи Уебинари.

Валентина Спасова, 2020-08-24

Искам да изразя удовлетворението от участието си в уебинар на тема: РАБОТА С ТРУДНИ ДЕЦА В НАЧАЛНОТО УЧИЛИЩЕ на 28 и 29 /03/2020 10:00. Водещата беше невероятен професионалист. Получих увереност, че всяка ситуация може да бъде овладяна. Хареса ми всичко. Мисля, че отделните части бяха изключително балансирани. Имаше баланс между теория и практика, програмата се спазваше точно, имаше добронамереност от страна на лекторката и много конкретна и полезна обратна връзка. За тези 2 дни се пренесох в един напълно нов свят. Научих неимоверно много неща и срещнах чудесни хора във виртуалната зала. Благодаря Ви!

Илия Сидеров - директор Основно училище "Светлина", 2020-03-29

Уебинанарът „Емоционално интелигентност за успешно лидерство в класа” ми хареса подготвеността на лектора, спокойният тон, наблягането на всичко необходимо. Научих стратегии, методи и техники, които ще ми бъдат в полза в работата ми по-нататък. Бих се включила и в следващи Уебинари.

Валентина Спасова, 2020-03-22

Аз за първи път се включвам в обучение на фондация Мадара-България. Много се радвам, че се включих.

Мая Христова - МГ Гео Милев - Плеван, 2020-03-21

Уебинарът беше структуриран. Лекторът беше специалист в областта и даде полезни съвети. Предостави материали, с които всеки може да обогати своите представи за понятието „емоционална интелигентност“. Имаше упражнения и се даде възможност за задаване на въпроси по темата.

Любка Лакова, 2020-03-16

Темите,които бяха засегнати,бяха интересни и полезни.Различните методи и техники,за които стана въпрос са с реална практическа приложимост.

Йорданка Венева, 2020-03-08

Изключително интересно и полезно. Лекторът голям професионалист. Материята ни беше предоставена изчерпателно, систематизирано и научно. Подкрепена с видео материал подкрепящ теоритичните и практическите постановки в изложението. Много от методите и техниките научени на уебинара ще използвам в моята практика. Техниката „Позитивен дедектив“ – осебено ме впечатли. Както и видеото за Tal Ben Shahar - Big Talk Много щастие и професионални успехи!

Татяна Венева-Джелепова 108 СУ "Никола Беловеждов", 2020-03-07

Хареса ми техниката "Позитивен детектив" Лекцията беше професионална, с хъс и отдаденост. Страхотно, много благодаря!

Татяна Венева-Джелепова 108 СУ "Никола Беловеждов", 2020-03-07

Първоначално бях скептично настроена, но много бързо разбрах, че всичко започва от ролята на учителя и неговото отношение, а не толкова от страна на децата. Хубаво би било да имаме повече часове в българското ни училище, в които да имаме възможност за емпатийно споделяне за обучение на тема щастие.

Гергана Байкушева ЧСУ "П.Р Славейков", 2020-03-07

Беше интересно и научих важни неща и за мен самата. Благодаря!

Пенка Ганчева, 2020-03-07

Беше ми много интересно. Мисля, че със сигурност ще опитам да пробвам някои техники от уебинара "Позитивно образование"

Сашка дончева-Неделчева, 2020-03-07

Разказвам на учителите и всички са ентусиазирани. Дано да започнем постепенно да правим постепенно позитивно училище и да дадем повече възможности на децата иги направим щастливи хора. Получих 90 писма и едно стихотворение след като приложих техниката, която споделихте в уебинара позитивно образование. Благодаря дадохте ми нови хоризонти!

Анета Пернишка, 2020-03-07

Научих много нови неща. Много полезен за работата ми в детската градина. Техниките за релаксация, които предложихте ще са полезни както за децата, така и за мен. Благодаря Ви за изключителната лекция!!!

Светла Георгиева, учител ДГ "Теменуга" с. Равнец, 2020-02-17

Благодаря Ви! Уебинарът "работа с трудни деца в детската градина" ми беше много полезен! С голяма радост ще препоръчам на всички мои колеги.

Катя Радева ДГ"Ален мак" с Вълнари, 2020-02-16

„Емоционална интелигентност за успешно лидерство в училището или детската градина“ Много приятно, зареждащо, полезно занимание приз тези два дни. Благодаря!

Фанка Къшева - Директор ПГ "Никола Йонков Вапцаров" Белица, 2020-02-16

Уебинарът Работа с трудни деца в детската градина ми беше много полезен. Вярвам, че ще помогне работата и с децата занапрад, както и в отношенията ми с моето собствено детенце. Благодаря!

Ивелина Гелкова НУ"Д-р Петър Берон" Своге, 2020-02-16

Изключително удобен начин за обучение, прекрасен лектор, лесна комуникация, интересна и полезна тема "Работа с трудни деца в детската градина".

Десислава Милева ДГ "Теменуга" с Равнец, 2020-02-16

Възхитена съм и от детската градина Фуджи (която показахте във видео) и от Вас д-р Димитрова! Благодаря Ви от сърце!

Ивелина Гелкова НУ"Д-р Петър Берон", 2020-02-15

Много полезно обучение и подходящи видео материали. Беше много полезен уебинара Работа с трудни деца в детската градина.Благодаря Ви!

Христинка Латева ДГ 171 София, 2020-02-15

Уебинарът Работа с трудни деца в детската градина ми е фаворит!Д-р Димитрова, адмирации към вас и работата Ви!Благодаря Ви за това ,че споделяте богатият си опит с нас!Връзката със света е повече от полезна и градивна!

Севила Духова Детска градина „Слънце“,, гр Доспат, 2020-02-15

Уебинарът ЕМОЦИОНАЛНА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ за успешно управление на училището и детската градина ми помогна да осмисля повече от 30 годишния си опит като учител и ръководител и да осъзная научните аспекти на ежедневната ми работа.

Ани Пернишка Директор на Меридиан 22, 2020-02-12

Много интересна, полезна и вдъхновяваща лекция РАЗВИВАНЕ НА ЕМОЦИОНАЛНАТА И СОЦИАЛНА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ НА ДЕЦАТА И УЧЕНИЦИТЕ

Таня Димитрова, 2020-02-12

Участвах в два ваши уебинара и мога да твърдя, че са на много добро ниво. Очаквам следващи ваши предложения.

Мария Иванова ПГМСС "Н. Й. ВАПЦАРОВ" с. Средище,, 2020-02-06

Много благодаря за проведения уебинар "Умение за устойчивост и адаптивност" За мен беше много полезно и интересно.

Людмила Атанасова ОУ "Даскал Димитри" Кюстендил, 2020-02-02

Здравейте! Изключително съм удовлетворена и щастлива от обученията, които предлагате.

Гергана Петрова ДГ 123 "Шарл Перо ", 2020-02-02

Уебинарът „Позитивно образование“ съдържа много нова и полезна информация относно работата с учениците и помощта спрямо тяхното усъвършенстване. В работата си бих използвала методите, показани във видеоклиповете, по-конкретно метода за релаксация и съсредоточаване. Той, както и другите обсъждани методи, спомагат за създаване на атмосфера, в която има позитивни емоции, следователно влияят благоприятно на работоспособността на учениците.

Магдалена Гавраилова 6. основно училище „Граф Н.П. Игнатиев", 2020-02-01

Темата на уебинара ме провокира да се запиша. Разсъждавах често върху тези въпроси, без да имам ясна представа, че всъщност това е точно емоционалната интелигентност. Наблюдавам децата, опитвам се да разбера всяко едно от тях. За мен те са цяла една Вселена, но всяко едно дете е строго индивидуален свят, в който се опитвам да надникна, да бъда допусната, за да ги разбера и опозная по- добре. Смятам, че навлизайки в „техния свят“, ще съм по – полезна за децата и те биха показали и развили повече от себе си, успеваемостта им би се подобрила. Изключително съм доволна от уебинара. Даде ми много отговори и решения за развиване на собствената ми емоционална интелигентност и тази на учениците ми. Беше ми интересно, да Ви слушам, гледам, видеата, техниките, експериментите. Благодаря!

Руска Ищалова, 2020-01-30

Отправям специални благодарности към организаторите и реализаторите на семинара Създаване и развиване на ЕМОЦИОНАЛНАТА И СОЦИАЛНА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ НА ДЕЦАТА И УЧЕНИЦИТЕ - изключително полезно за мен обучение, включващо любопитни и интересни гледни точки на по-опитни специалисти от цял свят и откриващо нови (приложими) начини и стратегии за развиване на уменията на децата не само да учат, но и да се справят с ежедневните предизвикателства.

Моника Ванчурова ЧСУ ``Петко Р. Славейков``, 2020-01-27

Здравейте, изключително съм впечатлена от уебинара на тема "Развиване на емоционална и социална интелигентност на учениците"! С голямо внимание слушах думите на д-р Стефания Димитрова. За втори път имам удоволствието да бъда на нейна лекция. Избрах тази тема първо, защото писах тема за изпит за емоционалната интелигентност (студентка съм първи курс, магистратура, специалност "Начална училищна педагогика" в СУ "Климент Охридски"); и второ, защото смятам, че всичко, което научих ще ми помогне в работата ми с учениците от начален курс. Много се радвам, че ни изпратихте примерни карти за силите на характера, ще ги приложа в училище. Смятам, че биха били много полезни и за учениците, а и за нас учителите. Благодаря за полезните техники, ще се опитам да ги въведа в класа ми и ще ги предложа на колегите. Бих участвала в още уебинари с интересни за мен теми. Благодаря ви! Успех!

Антония Восилева, 2020-01-27

уебинар „Емоционална интелигентност“ Беше ми полезен. Научих нови неща. Предизвика ме и обогати кръгозора ми.

Аксиния Савова, 2020-01-26

Щастлива съм,че ви открих! Уебинарите бяха една непозната за мен виртуална среда! Човек трябва да цени времето си ,а определено времето прекарано във виртуалната стая беше удоволствие! Темата за позитивното образование е изключително полезна в съвременната реалност,защото децата са най-важното, но и най-уязвимото звено от обществото ни.Ние като педагози сме длъжни да отдадем нужното ,за да ги научим и съхраним като едни успешни личности. Адмирации за екипа,участвал в подготовката на уебинара,и разбира се на лектора, който толкова увлекателно представи всички материали по темата! Редовно се интересувам от предстоящите уебинари,и ако имах възможността и времето ,бих се записала на всички!Темите са актуални и полезни.Все още съм млад учител и имам още много да се уча,много примери в световен мащаб,които да видя,но с вас е по-лесно .... Поздрави на целия екип!

Севила Духова, 2020-01-18

Работя от години изключително и само в учебни заведения, по-точно детски градини, които се придържат към методите на позитивната психология, отскоро се занимавам с ученици от първи до четвърти клас и се надявах, че ще науча някакви нови техники за работа в конкретната възраст. Моля Ви, не се чувствайте нападнати, не Ви упреквам, осъзнавам, че „проблемът е в моя телевизор“, тъй като съм подходила с очаквания и може би не направих най-добрия избор на тема за семинара, но аз не спирам да чета и да се интересувам от областта и един ден отделен на темата беше приятно занимание за мен. Сверих си часовника и за моя радост, смятам че той е верен. Видеата бяха подбрани чудесно и направиха събитието още по-смислено. Благодаря Ви! Пожелавам Ви здраве, дръзновение и успех!

Жасмина Панайотова, 2020-01-18

Уебинарът "Емоционална интелигентност за успешно лидерство в класа" ми помогна да разбера много неща,както и да ме вдъхнови да пробвам различни начини.Уебинара беше интересен,изчерпателен и поучителен и много вдъхновяващ да търсиш още информация.

В. Симеонова, 2019-03-24

Най-доброто обучение, на което съм присъствала; изключително интересно поднесена информация, много практически насочен уебинар, полезен

Станислава Койчева, 2019-03-23

Благодаря за прекрасния и вдъхновяващ уебинар!

Венера Стойчева, 2019-03-23

Уебинарът "Работа с трудни деца в детската градина" беше страхотен и ми помогна да бъда по- ефективна във взаимодействието с трудни деца в моята група.

Катерина Николова, 2019-03-13

Казвам се Горица Лазарова и участвах във Ваш уебинар за социална и емоционална компетентност. Използвам случая още веднъж да Ви благодаря за интересната и полезна информация, за идеите и за спокойната обстановка, в която протече обучението. МЕЖДУ ДРУГОТО -ВЕЧЕ ИЗПРОБВАХ НЯКОЛКО НЕЩА в класната стая и резултата е налице! Изключително доволна съм, че се включих и най-важното, че научих! Ще бъда класна на труден V КЛАС И ВЕЧЕ ЗАПОЧНАХ да прилагам видяното в уеббинара и ...работи! Чакам с нетърпение новата учебна година, за да приложа нещата, но спокойно и за по-дълъг период.

Горица Лазарова, 2018-05-23

Аз и екипът на нашето училище ще Ви бъдем много благодарни ако ни посочите малко повече литература по проблема, макар и на чужд език. Заинтересовани сме от темата и смятаме, че позитивното образование трябва да е част от традиционното за изграждането на по-успешни и адаптивни към съвременния живот личности. Предварително благодарим! Изказвам и личните си благодарности към позитивното Ви обучение, което за мен беше много полезно! Желая много позитивизъм на целия Ви екип!

Мирослава Драгославова - ЗДУД/ Педагогически съветник ОУ "Тодор Каблешков" - гр. Пловдив, 2018-04-30

Допада ми Вашият начин на "преподаване" и всеки път обогатявам не само касичката с позитивизъм, но и спестяванията в банката на педагогическите ми ресурси

Светлана Любенова, 2018-04-16

В интерес на истината въпросите ми доставиха голямо удоволствие, когато ги четох. Анкетата е изготвена мотивиращо, и ако част от нещата наистина се използват за промяна на системата на обучение, особено на младите кадри, резултатите няма да закъснеят. Още веднъж, благодаря за дадената ми възможност да участвам в този уебинар. Научих много нови неща, които ВЕДНАГА ще се опитам да приложа в моята работа. Хубава и усмихната седмица!

Катерина Пумпалова, 2018-02-11

Причината да участвам в семинара „ПОЗИТИВНО ОБРАЗОВАНИЕ в средното училище” е актуалността на темата. Тя се определя от необходимостта съвременният и модерен учител да познава позитивните принципи в образованието. Да познава и да умее да прилага ефективни методи и техники на социализация. Да прилага на практика най-новите и модерни принципи на позитивно образование. А те от своя страна да доведат до атмосфера на позитивно взаимодействие в училище. В семинара е представена теорията и методиката на позитивното образование, които се основават на съвременни изследвания на позитивната психология. Последните тенденции в педагогическата практика са представени с много видеоматериали на успешни практики на позитивно образование в различни държави. Представени са интервюта, презентации, правят се практически упражнения. Най-ценното в случая е, че през цялото време има открита връзка с лектора и могат да се задават въпроси. Лекторът също задава въпроси на участниците. Създават се предпоставки за един качествен и активен учебен процес през дните на семинара. За себе си мога да кажа, че най-полезни бяха представените добри образователни практики, които се основават на съвременни изследвания на позитивната психология. От тях взаимствах много идеи, които ще използвам в пактиката си на учител. За заключение ще кажа, че за в бъдеще ще следя за други семинари и обучения, които са организирани от д-р Стефания Димитрова. Причината е актуалността на разглежданите теми, лекотата на поднасяне на материала и практическата им насоченост.

Таня Трандева, 2018-02-01

Намерих уебинара за много полезен – допълващ досегашните ми знания по темата за емоционалната и социална интелигентност. Лекцията беше дълга, но ненатоварваща, с добре подбрана информация за презентация - описваща само най-важните точки. Запитванията-игри, които изискваха обратна връзка от участниците по време на уебинара, спомагаха за непрестанното вниманието към лекцията. Допълнителните материали, които се дадоха като допълнение по темата (заглавия на книги, линк към видеа) дават насоки за допълнително търсене на информация по темата, което лично на мен ще ми бъде полезно. Беше ми интересна (предполагам, че също и на останалите участници ще им влезе в употреба) частта за професионалния стрес и начините за неговото преодоляване, за обновяването на парасимпатиковата нервна система. Смятам, че предложените занимания с деца за проява на социална идентичност са едно от ключовите и най-важни моменти в уебинара, защото нагледно показват идеята в действие. Спред мен уебинара ни даде насоки как да бъдем малко по-успешни лидери на работното си място и може да се каже, че той бе среща с позитивен емоционален стимул. Благодаря!

Ралица , 2017-05-01

Уебинарът е ценен сам по себе си, защото е пътеводител към себепознанието и осъзнатостта, дава перспектива да разширим полето на собствената си „душевна карта“, да променим живота си – да внесем баланс и яснота , както в собствения си сърдечен храм, така и в света около нас. Бих заключила, че ако съдя за своята емоционална и социална интелигентност по показателите за удовлетвореност от професионалното ми поприще, то радостта и вдъхновеността от работата ми съпътстват всеки един мой ден. Благодаря на лектора , защото знаейки, че разполагаме с много повече ресурси от преди, бихме могли да поемем по-успешно контрол над живота си.

Елена Василева, 2017-04-28

Участвала съм и в уебинара “ Емоционална и социална интелигентност за успешно лидерство“ и смятам, че това са много полезни теми за работата с хора, за формирането на личността, за отговорността, която носи учителят във възпитанието, въздействието, моделирането на младия човек. Благодаря за новите неща, които научих за позитивната психология, за откриването на силните страни на характера, за възпитаването на способността за психическо благополучие. За мен беше ценна симбиозата между наука и доказателство.

Евгения Георгиева- учител по български език и литература в ЧПГЧО“ Челопеч“, 2017-04-17

Практиките, които бяха приложени ми дадоха някои идеи, които мога и аз да реализирам в моята практика. Използването на различни техники за релаксиране, фокусиране, стимулиране на позитивизъм и справяне със стреса също много ми харесаха.

Таня Йовова, 2017-04-16

Според мен, за да бъде успешно позитивното образование, трябва да има и позитивно общество. За съжаление в годините на прехода обществото ни натрупва все повече негативизъм и това дава своето отражение и в училището. Но все от някъде трябва да се започне да се променя тази тенденция. Ние, учителите не можем да променим битието на хората, но можем да се опитаме да променим нагласите на децата и стремежа им към по-добър и щастлив живот. При нас ценностната система се промени. Материалното е на първо място, няма значение дали е за препитание или да имаш още и още. За да се промени тази нагласа се иска много време и желание.Ние ще работим за изграждане на добродетели и характер, за да могат да се справят с живота. Но трябва и начина на преподаване да се промени. Да се даде малко повече свобода на работата ни с децата. Да имам поне един час, в който просто да си говорим, да задават въпроси, да обсъждаме ситуации, да изразяват собствено мнение и позиции, да коментираме за чертите от характера, дори и да учим техники за медитиране.

, 2017-04-10

Уважаема госпожо Димитрова, Благодаря, за чудесно подготвената и изнесена презентация, за компетентностите на 21 век. Беше много интересно и през цялото време търсих своето място в нещата, за които говорехте. Внимателно гледах клиповете, за екипната работа, за очакванията на учителя, за социалната интелигентност, за силите на характера. Много харесвам тази форма на провеждане на семинари – уебинарите, вече съм участвала в доста. Аз лично, по този начин не се притеснявам и се отпускам в позната и удобна обстановка.

Диана Кюкова, 2017-04-10

Този курс ме увери , че моята професия – учител е изключително значима в нашето общество. И въпреки , че е много натоварена и стресираща разбрах , че ме обогатява безкрайно. В моята практика ще въведа „Силата на характера“, дихателните техники и трите добри неща, всъщност всичките ми допадат. Ще се опитам и с медитативните упражнения, които отдавна са ми на сърце.

Даниела Дюлгерова, 2017-04-06

Запознавайки се с позитивната психология, чиято цел е да научи децата как да добруват и да възпита тяхната социална интелигентност, възниква въпроса как това да влезе в един клас. Макар да няма стандарт за това, учителя може да фокусира ученика в неговите силни и слаби страни. За тази цел може да използваме файла „Силата на характера“ и да раздадем на всеки ученик сам да определи своите възможности и заедно с него да насочи вниманието му към силните му страни и целите му за в бъдеще. Набелязвайки това, вероятно всеки един ученик ще стане за себе си по-уверен, по-лесно ще преодолява стреса и ще има интерес да постига целите си.

Антоанета Бижева – ст.учител Математика и информатика Училище : СОУ „Христо Ботев“, гр.Грамада , обл.Видин, 2016-06-16

Когато аз станах гимназист във Френската гимназия в Пловдив през 2000 г., за нас като ученици и като граждани на обществото се говореше, че сме различни. Разбира се, това различие се тълкуваше по разнообразни начини: за някои то беше посредственост, за други – изключителност, за трети „привилегированост“… Но практически всички – и учители, и министерски деятели, се спираха до подобни констатации, без да внесат някаква съществена промяна в преподаването. Може би са нямали такава възможност, помним годините в България непосредствено преди началото на новия век. Ето защо голяма част от моите съученици вече започваха да не се чувстват особено добре в училище, имаха нужда от нещо ново, нов подход, ново начало. За моето поколение – днес мога да го заявя най-отговорно, това ново начало в училище така и не се случи. Днес обаче светът, в който живеем, предлага всякакви възможности за развитие в класната стая – и все повече, извън нея. Трябва да си дадем сметка, че новите технологии са вече водещи в това отношение; успешната работа с тях би могла да допринесе много за което и да е обучение в съвременен контекст. Смартфонът, освен всичко останало, е и виртуална цветна класна стая, пътеводител, дори преводач в някаква степен. Цялото познание за света е събрано на едно достъпно място. Действително живеем в общество на информацията или по-скоро на информираността. Основно умение, което трябва да бъде развито у учениците, е как да бъде използвана тази информация, която ни залива отвсякъде, как да бъде събрано същественото от нея и използвано за постигане на конкретна цел.

Слав Петков - първа английска гимназия, 2016-06-13

В следващите редове ще споделя, в качеството си на вече не толкова млад учител по английски език и литература, впечатленията си от уебинара воден от проф. д–р Стефания Димитрова, проведен на 04.06.2016, за участието си в който съм искрено благодарна. Новата работна и жизнена ситуация на 21 век не е новост сама по себе си – ние я създаваме, живеем, творим, работим в нея. Но, смея да призная, че не се бях замисляла сериозно досега върху това до каква степен тази променяща се, дори било и само в икономически аспект, ситуация влияе необратимо върху нуждите и спецификите на образователната система. Последната, за съжаление, на много места по света, в една или друга степен, изостава от потребностите на съвременното общество с векове, т.е. е базирана върху нуждите на обществото от времето на Индустриалната революция: ,, стандартно обучени работници“. Масово се нуждаем от осъзнаване на факта, че преминаваме, сме преминали, в ,, обществото на знанието, в което основа вече не е капитала, а информацията“ , според чутото на уебинара.

Наталия Кирякова, учител, 2016-06-04

За успеха на всяко дете от съществено значение е познаването на принципите на позитивната психология и прилагането на позитивното образование. Комбинирането на традиционно образование, позитивни емоции, възпитаването на емоционална и социална интелигентност на учениците ще се формират личности, готови да посрещнат предизвикателствата на 21 век. От проведеното обучение в практиката си лесно бих внедрила елементи от позитивното образование, персонализиране на уроците, които провеждам в зависимост от възможностите на учениците. Това, което вече прилагам е индивидуални учебни програми и диференциран подход в час. Ще включа в следващата учебна година „Анкета за самопреценка на ученика в началото на годината за сила на характера.

Йорданка Неделчева 90 СОУ „Генерал Хосе де Сан Мартин“ гр. София, 2016-03-26

Уважаема госпожо Димитрова, Благодаря, за чудесно подготвената и изнесена презентация, за емоционалната и социална компетентност на ученици и учители. Беше много интересно и през цялото време търсих своето място в нещата, за които говорехте. Това което научих е, че един от компонентите на емоционалната интелигентност е способността ни да разбираме чувствата на хората, с които общуваме. Това е емпатия – умението да погледнем на света през очите на другия човек като се свържем с чувствата, които той изпитва. Да сме способни на емпатия означава да сме способни да се свържем с другите хора на най-истинското ниво – там, където е сърцето и душата им. А това е богатство, което многократно се отплаща. Внимателно слушах и коментарите за равнопоставеността на учениците /нещо, което се опитвам непрекъснато да правя/, за активното изслушване, за обратната връзка с учениците, за социалната идентичност, за позитивния емоционален стимул. Най-силно впечатление ми направи лекцията на Бенджамин Зандер. Бих искала да имам филма с българските субтитри – ще бъде полезен за много хора, не само учители, да го видят. Колко е просто и позитивно всичко, за което говори.

Диана Кюкова, НУ Васил Левски, Козлодуй, 2015-11-24

Отзив за семинара или какво съм открил за себе си. Темата на симинара бе доста интересна, полезна и важна, най-общо казано за мен самия. Важността на проблема според мен се крие в това, че все повече деца и ученици в съвременното ни общество и по-конкретно в училище, се нуждаят от по-специално внимание и отношение. Какво имам в предвид? В нашето училище учат голям брой ученици от един доста специфичен етнос – ромския. Т.е. нашите ученици живеят, учат и се развиват в една доста трудна мултиетническа среда, а това до голяма степен затруднява комуникацията както между самите ученици, между ученици и учители, и най-вече между учители и родители, визирайки родителите на ромските деца. За мен, като учител работещ с деца и ученици в мултиетническа среда, проблемът е от особено значение. С други думи казано на нас, учителите са ни необходи нови методи и похвати, които да бъдат приложими съобразно създалите се обстоятелста и съобразно взаимоотошенията и съжителството, като цяло в подобна мултиетническа среда. Ето защо, до голяма степен темите и проблемите разгледани на подобни курсове и уебинари като този, в който взех участие и то с голямо удоволствие, могат да ни дадат нови насоки и напътствия, как и по какъв начин да съумеем да се справим с проблемите на деца и ученици, съжителстващи в подобна мултиетническа среда. Деца с различен психологичен профил, с по-усобен характер, с различен интелект, с различен социален статус и социална среда на израстване и възпитание. Специално внимание в уебинара бе отделено на работата в училище и в клас конкретно, с цел постигане на „по-добър климат” в училище. Тук е мястото да споделя своя практически опит , относно постигане на подобен климат в училище. А, именно - от няколко години работя с деца от различни възрастови групи и различен етнически произход в обща група /СИП/ по Декоративно и проложно изкуство. В този СИП децата заедно се научават да изработват различни декоративни предмети и украшения. Заедно се трудят, помагат си взаимно, работят на групи и по този начин се учат на качества, като взаимопомощ, сътрудничество, съпричастност и т.н. За мен, като техен ръководител това е начин за „уеднаквяване” така да се каже на възможностите между различните деца. Имайки в предвид различия като пол, години и етнос разбира се. Тук всички сме равни, всички сме еднакви и всички заедно постигаме поставената ни цел и заедно се радваме на своите „общи” резултати... Благодаря Ви!!!

Ивалин Сълковдки, Отец Паисий с.Борован , 2015-11-23

Емоционална и социална интелигентност за успешно лидерство Посланието, което разчетох за себе си, в настоящия уебинар е, че учителят е модел и пример за емоционална и социална интелигентност Една от причините според мен, поради които учителят трябва да има определени „умения“ за съпреживяване на емоциите при учениците е, че ученикът прекарва в „класната стая“ голяма част от детството и юношеството си – периодите на най-динамичното му емоционално развитие. В условията на целодневна организация, българската училищна среда става привилегировано пространство за емоционална социализация. Учителят , възпитателят, преподавателят(както и да го наречем), се явява важна фигура в развитието, възпитанието и въобще в съвременното формиране на личността на подрастващото българче. Още повече, че днешният родител е изключително зает и обременен с „оцеляването“, с финансовите проблеми на семейството. По-скоро - обременен. Той просто няма нито спокойствието, нито нужната подготовка, за да вдъхне увереност у детето, за да го насърчи. Той, самият е неуверен. Нима, не е естествена потребността на времето - учителят , възпитателят, преподавателят да приеме още повече присърце ролята на „емоционален възпитател“, отколкото на преподавател!

Цветка Колева, ОУ Хан Крум, София, 2015-11-05

С този уебинар имах възможността да науча някои техники за овладяване и управляване на гнева. Новите знания биха ми помогнали в моята работа. Това би се случило , когато помагам на децата да развият своята емоционална интелигентност. Защото тя за разлика от математическите и логически умения , които са генетично заложени – започва да се развива още от най- ранното общуване в семейството. За мен е важно да успявам да решавам сложни ситуации и конфликти между децата. Филмите, които изгледах ме накараха да погледна от другата страна и да се опитам да разбирам чуждите мотиви.Научих, че емоциите не само ни пречат, а могат да ни мотивират и помагат.Сега се чувствам по – уверена и съм убедена, че емоционалната интелигентност би ми помогнала да реагирам адекватно и своевременно. По време на работния процес бих заложила на толерантността и съм убедена ,че така заедно с децата ще постигнем успех. Като доказателство обръщам внимание на думите на Бенджамин Зандер: „ Ученикът не като проблем, а като загадка. Всеки ученик може да ви научи на нещо , защото всички сме чираци пред майстора Живот.”

Дияна Симеонова, 2015-11-04

Благодарности за прекрасния уебинар. Информацията беше поднесена увлекателно, с много примери и нагледни материали. Лекторът – д-р Стефания Димитрова ме впечатли с точното и стегнато изложение, с премереността си и ясната си дикция. Бяха разгледани компонентите на емоционалната интелигентност: познаване и овладяване на собствените чувства, емпатия, емоционална мотивация, умение за справяне с хроничния стрес. Споделени бяха стратегии и техники за успешно менажиране на училищния екип. Беше направен анализ на ключовите емоционални, социални и когнитивни компетенции, необходими на директора на училището за успешно менажиране на училищния екип. Лекторът представи психологическата и неврологична основа за успешно лидерство и изложи причините за професионалния стрес на мениджъра на училището. Представена бе и стратегия за устойчиво развитие на екипа на училището. Този семинар допринесе за повишаване на моята емоционална и социална интелигентност. Бих споделила с колегите си: - техниката на позитивната визия; „мечтите на колективно ниво – хартата на Том Щраус“; - как да активираме и събудим „идеалния аз“ в себе си и в другите; - стратегиите за обновяване на парасимпатиковата нервна система; - видовете активности, които обновяват ПСНС. Бих използвала споделените техники за контрол над хроничния стрес, както и за трениране на качества за успешни взаимоотношения „главен учител – учители“, „главен учител – ръководство“. Искрено се надявам, че ще съумея да намеря точния баланс във взаимоотношенията си с ключовите емоционални фигури в екипа.

Ирина Василева Иванова, главен учител по информатика и ИТ в МГ „Д-р Петър Берон“, Варна, 2015-10-10

ОТНОСНО: Проведен интернет семинар на 03.10.2015 год. на тема „Емоционална и социална интелигентност за успешно лидерство” За първи път участвам в интернет семинар и съм впечатлена от начина на представяне на темата от д-р Стефания Димитрова.Темата за емоционалната и социална интелигентност е актуална и полезна за успешно управление на класа, детската група и педагогическите специалисти. Модераторът направи задълбочено представяне на социални качества и емоционални характеристики за успешно лидерство, паралел между позитивен и негативен емоционален стимул, реален Аз и идеален Аз. В практически план се разработиха лични задания за успешни стратегии и техники за успешно менижиране на екипите и ситуациите. Темата беше подкрепена с интересни и непознати за мен интервюта на Даниел Големън, Анна Макки, Бенджамин Зандер. Представената сериозна теоритична обосновка на проблема и дискутираните практически казуси ще ми помогнат при разработването на темата за участие в процедура за придобиване на І клас квалификация през 2016 год. Приятно съм изненадана от отзивчивостта на д-р Димитрова за оказване на помощ при измерване на необходимите показатели в практически план и възможностите и за съвместна работа.

Атанаска Христова- директор на ОДЗ № 2 – гр. Мездра, 2015-10-07

ОТЗИВ ЗА УЕБИНАР ЕМОЦИОНАЛНА И СОЦИАЛНА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ ЗА УСПЕШНО УПРАВЛЕНИЕ НА КЛАСА – 15-16 ЮНИ За първи път участвам в уебинар и ми беше много интересно да се присъединя към курса. Темата на семинара Емоционална и социална интелигентност за успешно управление на класа е нова и тепърва ще придобива значение за българските учители, поради тази причина реших да се включа. Уебинарът ми беше полезен с изясняване на новите понятия: емоционална и социална интелигентност. Втората част на курса ще ми бъде по-полезна в работата, и по-точно темите разглеждащи професионалния стрес, лидеството в класа и какви са стратегиите за изграждане на успешния лидер.

Ивелина Димитрова Старши учител, 2015-06-24

Това е третата детска градина, която съм ръководила през последните 23 години и мога да споделя от личен опит, че във всеки колектив има сблъсъци на различно мислене и характери на служителите. Винаги има такъв, който се справя отлично, такъв, който вечно е недоволен и мърмори, друг, който няма мнение, такъв, който мрази всичко и всички и т.н. Семинарът бе полезен, за да осъзнаем как и по какъв начин можем да променим емоционалния климат на работното място, с цел да мотивираме служителите и да постигнем целите, които сме си поставили. Често работим по различни проекти и е важно как общуваме с родители и партньори. Трябва да сме отворени за нови идеи, да улавяме настроенията на хората, да умеем да разпределим работата и отговорностите според талантите и способностите на всеки един член на екипа. Както спомена Д-р Стефания Димитрова, успешният лидер трабва да познава собствените си чувства, да разбира чувствата на другите, да създава хармония в групата и да работи в екип, да я вдъхнови и доведе задачите до успешен финал. Мисля, че трябва да има по-често такива обучения. Учителите непрекъснато работят в стрес, от една страна на родителите, от друга на децата и все по-големите очаквания на обществото.

Петрана Велкова Директор на ОДЗ „Синчец“ гр.Брусарци, 2015-06-20

ЕМОЦИОНАЛНА И СОЦИАЛНА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ ЗА УСПЕШНО УПРАВЛЕНИЕ НА КЛАСА (Стратегии и техники на учителя за успешно управление на класа) Преди 8 години четох книгата „Емоционална интелигентност” на Даниел Големан. Основното, което ми направи впечатление тогава е именно, че само високите академични резултати и висок IQ не са гаранция за висока успеваемост в професионален и личен план. Информацията относно въздействието на хормона oxytocin върху организма ни внесе нова светлина в една област, която отдавна ме вълнува. Обясних си защо някои хора с „по-голям” потенциал не се справят добре с работата и живота си. Хроничния стрес е неизбежен при всички, дори е необходим за да се изгради еластичност в живота ни. Успешното справяне с емоциите и стреса е първото, от което човек се нуждае, за да е успешен. Акцентът върху работата на симпатиковия и парасимпатиковия дялове на мозъка бе много полезен /Това, което съм учил по неврология за тези две зони бе доста оскъдно./. Това, че под влиянието на стреса намалява неврогенезата на мозъка, че видимото поле намалява с 30%, че води до нежелание за комуникация зависи от симпатиковия дял бе ново за мен. Но особено ме впечатли влиянието на парасимпатиковия дял – балансьора. Харесаха ми техниката за дневната доза възстановяване – Съсредоточаване, състрадание, помощ за другите, позитивна нагласа. Примера от темата за „Успешно лидерство” за резонантния и дисонантния учител бе много полезен. Накара ме да се замисля за някои неща, които съм допускал в работата си. И това как на глед незначителни неща в поведението ми могат да повлияят значително на групата или отделния ученик.

Николай Лоринков, ПГЯЕ Белене , 2015-06-20

Изключително увлекателен и ползотворен уебинар ! Изграждането на нагласа на детето към положителното мислене и свързаните с него преживявания ще му помогне в изразяването на цялата палитра от емоционални състояния. Считам , че за нас учителите е важно системно да наблюдаваме поведението и реакциите на детето в ежедневието, като се стремим да стимулираме положителните емоции и нагласи, ограничавайки негативните възприятия,преживявания и постъпки.Моето мнение е, че придобитата в детството емоционална интелигентност е основа за по нататъшно осъзнаване на преживяванията и спонтанната им проява при отстояване на собственото мнение,без страх от отхвърляне, защото личността с висока емоционална интелигентност се ръководи от „вътрешния“ си глас и е в състояние да разпознава чувствата си ,успява да анализира и разгадава на личните си емоции , както и чувствата на значими за него хора.

Ана Цанкова, Второ СОУ ,,Проф.Никола Маринов", Търговище , 2015-06-20

Емоционалната и социална интелигентност за успешно управление на класа (Стратегии и техники на учителя за успешно управление на класа) Представената на семинара тема „Емоционалната и социална интелигентност за успешно управление на класа” е изключително актуална и полезна за всички учители, особено, ако са и класни ръководители. Нагледно показаните и обяснени стратегии и техники за успешно управление на класа са нужни при изграждането на екип в класа, при овладяването на възникнали конфликти и при търсенето на по - голяма ефективност в груповите дейности. Показаните интерактивни методи и техники са ползотворни за по – резултатното общуване между учители и ученици и при повишаване на социалната интелигентност на индивидите в класа.

Ели Стойкова,ПГЯЕ Белене , 2015-06-17

„Емоционална и социална интелигентност”, организиран от CIREC. За първи път бе проведено такова обучение в нашето училище. Заедно с моите колеги се запознахме с нещо много интересно и различно. Изборът и подреждането на подходящи насоки за действие, придобити от този семинар тепърва ще се прилагат: - какво представляват емоционалната и социалната интелигентност; - познаваме ли собствените и чувствата на другите; - ролята на емпатията и емоционалната мотивация; - как можем да подобрим социалната си интелигентност; - ролята на учителя в този процес; - ролята на ПЕС /Позитивен Емоционален Стимул/ и НЕС /Негативен Емоционален Стимул/; - успешното лидерство; - стратегии за успешно управление на класа; - Ефектът на Пигмалион – за позитивното очакване; - създаване на позитивен характер; - техники на успешния лидер; - Gigsaw class – като пример за работа в екип; - стреса и преодоляването му; Много полезен момент в обучението бе, че нашия лектор д-р Стефания Димитрова съчетаваше информацията с визуални примери, които са от практиката на наши колеги от цял свят. Филмите, които гледахме, ни провокираха да търсим възможности за по-близък контакт с учениците и откриване на позитивното. Особено впечатляващи бяха методите на Бенджамин Зандер, Джейн Елиът, Барбара Фредериксън. За нас този семинар беше Позитивен Емоционален Стимул /ПЕС/.

Ирен Горанова Стайкова ПМГ Смолян, 2015-03-10

Щастлива съм, че участвах в он- лайн обучението “Емоционална и социална интелигентност за успешно лидерство в училище” Семинарът обогати моите познания и ми бе в полза не само като ръководител, но и в личностен план. Това, което чух и видях от видеопримерите споделих и с моето семейство. Д-р Стефания Димитрова е един прекрасен лектор, който с благия си тембър създаваше у мен нужното спокойствие, доверие и енергизиране.

Розета Величкова-Директор на НУМСИ “Христина Морфова”- Стара Загора, 2015-03-07

Всеки директор,който не е участвал в уебинара/нова дума в моя речник, все пак светът се движи напред и технологиите налагат нови термини/ може само да съжалява!Тази нова форма на обучение е удивителна!Поне за мен е така!Присъствайки на работното си място, аз едновременно наблюдавам работата на персонала и се обучавам!Или по-точно общувам с лектор, който владее в максимална степен магията на словото! С овладян глас, с подходяща интонация и на достъпен език лекторката д-р Стефания Димитрова така ни поднасяше материята, че двата часа се изнизваха неусетно.След всяка нейна лекция аз сравнявах себе си с типа лидер, за който бях чула и търсех техниката, подходяща за мен, която би ме променила!От примерите, които даваше разбирах, че проблеми имам не само аз и че е нещо естествено да търсим начини за тяхното решение!А при мен се получаваше така, че всяка трудност ме хвърляше в паника и се отразяваше на душевното ми здраве! Благодаря на лекторката ни, че си е направила труда да ни изпрати линкове на интервютата със световните светила ,за да можем да ги споделим с наши колеги!Защото те ни разкриват нови светове,добри световни практики, от които можем само да се учим! С удоволствие бих участвала и в следващия уебинар!Желая на всички инициатори на този проект все по-големи успехи!Те ме накараха да се чувствам като част от нещо ново и голямо!

Радка Николова – директор ЦДГ Слънце, 2015-03-03

От името на нашия екип от директор и трима помощник-директори на СОУ „Димитър Талев“ град Добрич -участници в семинар на тема: „Емоционална и социална интелигентност за успешно лидерство“, проведен на 26.02, 27.02 и 28.02.2015 година от 10-до 12 часа, изказваме нашите благодарности за предложените от Вас теми и начина, по който ги изнесохте. Изключително модерен и иновативен подход за провеждане на обучение. Темите бяха разработени и поднесени по интересен и достъпен начин, провокиращи нашето активно слушане и мислене. Полезни и актуални бяха въпросите, залегнали в презентациите, вдъхновяващи и насърчаващи. Бяхме впечатлени от подбраната информация, която представяше отрицателното влияние на стреса върху човешкия организъм, както и от изключително точните и актуални примери, онагледяващи презентациите. Предложените видео материали ще предоставим на педагогическата колегия.

СОУ Д. Талев гр. Добрич, 2015-03-01

Смятам че семинарът беше изключително полезен и ще го препоръчам на всички мои колеги.

Димитър Кокотанеков, Обсерватория, Хасково, 2015-02-24

Изключително съм доволна, че взех участие в интерактивния семинар на тема: „Емоционална и социална интелигентност за успешно лидерство в училището“. Считам, че обучението беше представено интересно и много полезно. Ще спомогне в процеса на работата ми да използвам осъзнато личните си качества като лидер, да разпознавам източниците на стрес и успешно да се справям с ежедневни и извънредни ситуации. Развитието на емоционалната интелигентност, ще ми даде възможност по-добре да координирам взаимоотношенията в екипа си и да го мотивирам за устойчиво развитие. Особено полезни ще ми бъдат познанията за лидерските контрасти, ресонансен и дисонансен лидер, компетентностите за успешно лидерство, физиологичното въздействие на стреса.

Пенка Петкова Георгиева – директор на Професионална гимназия по туризъм „Александър Паскалев“ гр. Хасково, 2015-02-24

Усещаше се една много ведра и приятелска атмосфера в уебинара на ЦМИОК. Беше наистина приятно да видиш толкова много интелигентни хора, амбициозни и устремени да се развиват и обогатяват. Определено се чувствам окуражена да бъда лидер и щастлива от това интересно преживяване.

Даринка Стоянова СОУ Гео Милев гр. Варна, 2015-02-24

За първа година съм Помощник –директор в училище и целият семинар ми беше изключително полезен, за да се изградя като лидер, които умее да проявява своята емоционална интелигентност, който умее да проявява емпатия към другите.

Стелияна Ангелова Драгиева, ОУ“Св.св.Кирил и Методий“ гр. Димитровград, 2015-02-20

Подкрепа на Центъра за международни изследвания, които ми позволиха лукса да се запозная по-подробно със значението на емоционалната и социална грамотност.

Стойка Йондова Директор на ОДЗ Звънче, Бургас, 2015-02-10

Впечатлението ми от семинара е доста добро, организацията беше отлична, информацията беше подробна и изчерпателна. Лекторът д-р Стефания Димитрова беше изключително любезна, добронамерена и отзивчива. Показа ни много добри практики за работата на учители и психолози от други страни. С голяма радост ще препоръчам курса на всички мой колеги и приятели. Мисля че всеки от тях има какво да си вземе и да остави, като добра практика. Смятам, че той би бил полезен, не само на учителите но и на голяма част от родителите.

Ася Рафаилова СОУ"МАКСИМ РАЙКОВИЧ" - гр.ЛЯСКОВЕЦ, 2015-02-01