Уебинарът разглежда психичната и физиологична природа на стреса в учителската професия и предлага различни методи и техники за справяне с негативните последици от силния и хроничен стрес. Решенията търсим на пресечната точка между психология и невроло...
Анализ и добри практики за създаване на емоционална и социална интелигентност на учениците. Лектор д-р Стефания Димитрова Предложени са упражнения за разбиране на емоциите, овладяване на емоциите, както и техники и методи за трениране на социални умени...
STEM/STEAM: Интерактивни методи и интердисциплинарни подходи в обучителния процес е уебинар /семинар онлайн/, който предлага повече от петдесет методи и техники за активиране на познавателната, емоционалната, поведенческа ангажираност на учениците. Уча...
Семинарът онлайн ще се фокусира върху ефективната работа с родителите. Учителите и другите педагогически специалисти се нуждаят от подробна информация за психологическите особености както на децата, които са обхванати в образователната система Z и Алфа...
ПАРТНЬОРСКА ПРОГРАМА НА ФОНДАЦИЯ МАДАРА-БЪЛГАРИЯ И СОФИЙСКИ УНИВЕРСИТЕТ Лектор д-р Стефания Димитрова Основни цели Целта на тази програма е да улесни учителите в използването на изкуствен интелект за подобряване на преподавателските методи и индив...
Повишаване на мотивацията за учене или какви са факторите за повишаване на емоционалната, познавателна и поведенческа ангажираност на учениците към училището и учебния процес . Решенията откриваме на пресечната точка между психология, неврология и добри п...
Семинарът онлайн ще се фокусира върху ефективната работа с родителите. Учителите и другите педагогически специалисти се нуждаят от подробна информация за психологическите особености както на децата, които са обхванати в образователната система Z и Алфа...
STEM/STEAM: Интерактивни методи и интердисциплинарни подходи в обучителния процес е уебинар /семинар онлайн/, който предлага повече от петдесет методи и техники за активиране на познавателната, емоционалната, поведенческа ангажираност на учениците. Уча...
Уебинарът разглежда методи и техники за развиване на адаптивност и устойчивост, като основни умения за 21. век. Ще получите информация защо в американските училища освен аналитичната и емоционална интелигентност се възпитава и адаптивна интелигентност...
Анализ и добри практики за създаване на емоционална и социална интелигентност на учениците. Лектор д-р Стефания Димитрова Предложени са упражнения за разбиране на емоциите, овладяване на емоциите, както и техники и методи за трениране на социални умени...
Уебинарът разглежда психичната и физиологична природа на стреса в учителската професия и предлага различни методи и техники за справяне с негативните последици от силния и хроничен стрес. Решенията търсим на пресечната точка между психология и невроло...
Последните тенденции в педагогическата практика ще бъдат представени в следните теми: особености на поколенията Z и алфа и нови стратегии и методи за повишаване на способността и мотивацията им за учене; нови стратегии и техники за академично и педагогиче...
STEM/STEAM: Интерактивни методи и интердисциплинарни подходи в обучителния процес е уебинар /семинар онлайн/, който предлага повече от петдесет методи и техники за активиране на познавателната, емоционалната, поведенческа ангажираност на учениците. Уча...
Уебинарът разглежда психичната и физиологична природа на стреса и предлага различни методи и техники за справяне с негативните последици от силния и хроничен стрес. Решенията търсим на пресечната точка между психология и неврология. Представена е т...
Интерактивни методи и интердисциплинарни подходи в обучителния процес е уебинар /семинар онлайн/, който предлага повече от петдесет методи и техники за активиране на познавателната, емоционалната, поведенческа ангажираност на учениците. Семинарът разгл...
Семинарът онлайн ще се фокусира върху ефективната работа с родителите. Учителите и другите педагогически специалисти се нуждаят от подробна информация за психологическите особености както на децата, които са обхванати в образователната система Z и Алфа...
Емоционална и социална интелигентност за успешно управление на класа Уебинар на 9.09.2023 9:30-14:00 ч Лектор д-р Стефания Димитрова След успешно преминаване на уебинара участниците ще : повишат своята емоционална и социална интелигентност, з...
Семинар за учителите на ГПЧЕ "РоменРолан" Стара Загора...
Квалификационен семинар за учителите на ЕГ "Проф. д-р Асен Златаров" - Хасково...
Анализ и добри практики за създаване на емоционална и социална интелигентност на учениците. Лектор д-р Стефания Димитрова Предложени са упражнения за разбиране на емоциите, овладяване на емоциите, както и техники и методи за трениране на социални умени...
Семинарът ще се фокусира върху ефективната работа с родителите. Учителите и другите педагогически специалисти се нуждаят от подробна информация за психологическите особености както на децата, които са обхванати в образователната система Z и Алфа така и...
С голямо удоволствие бихме желали да ви съобщим, че в конкурса участваха многобройни стойностни добри практики, което за пореден път ни кара да се чувстваме щастливи с активните и креативни български учители. Добрите практики бяха на високо професионал...
Интерактивни методи и интердисциплинарни подходи в обучителния процес е уебинар /семинар онлайн/, който предлага повече от петдесет методи и техники за активиране на познавателната, емоционалната, поведенческа ангажираност на учениците. Семинарът разгл...
Лектор д-р Стефания Димитрова Направен е анализ на ключовите емоционални и социални компетентности, необходими на учителя за управление на класа. Представена е психологическата и неврологична основа на успешното лидерство. Предложени са техники за ...
Лектор д-р Стефания Димитрова Уебинарът /семинар в Интернет/ разглежда психичната и физиологична природа на стреса и предлага различни методи и техники за справяне с негативните последици от силния и хроничен стрес. Решенията търсим на пресечната т...
Лектор д-р Стефания Димитрова Анализ и добри практики за създаване на емоционална и социална интелигентност на децата в детската градина. Предложени са упражнения за разбиране на емоциите, овладяване на емоциите, както и техники и методи за трениран...
Семинар онлайн/уебинар по партньорска програма на ДИУУ Софийски университет и фондация Мадара-България Лектор д-р Стефания Димитрова Новата визия за компетентностен подход в образованието представя развиване на ключови компетентности на учениците в ...
Интерактивни методи и интердисциплинарни подходи в обучителния процес е уебинар /семинар онлайн/, който предлага повече от петдесет методи и техники за активиране на познавателната, емоционалната, поведенческа ангажираност на учениците. Семинарът разгл...
Повишаване на мотивацията за учене или какви са факторите за повишаване на емоционалната, познавателна и поведенческа ангажираност на учениците към училището и учебния процес . Решенията откриваме на пресечната точка между психология, неврология и добри п...
Преглед и сравнение на способностите и талантите, дефинирани като „умения за 21. век“ според Европейската комисия, МОН, ЮНЕСКО и др.. Представена е рамката за определяне на „уменията за 21. век“ от гледна точка на теориите за оценяване на развитието на ...
ебинарът разглежда методи и техники за развиване на адаптивност и устойчивост, като основни умения за 21. век. Ще получите информация защо в американските училища освен аналитичната и емоционална интелигентност се възпитава и адаптивна интелигентност ...
Семинар онлайн/уебинар по партньорска програма на ДИУУ Софийски университет и фондация Мадара-България Лектор д-р Стефания Димитрова Новата визия за компетентностен подход в образованието представя развиване на ключови компетентности на учениците в ...
ОЗИТИВНО ОБРАЗОВАНИЕ – теория, методика и добри образователни практики в началното училище, които се основават на съвременни изследвания на позитивната психология. Видеоматериали от България, САЩ, Япония, Австралия. Последните тенденции в педагогическа...
Интерактивни методи и интердисциплинарни подходи в обучителния процес е уебинар /семинар онлайн/, който предлага повече от петдесет методи и техники за активиране на познавателната, емоционалната, поведенческа ангажираност на учениците. Семинарът разгл...
Лектор д-р Стефания Димитрова Анализ и добри практики за създаване на емоционална и социална интелигентност на децата в детската градина.Предложени са упражнения за разбиране на емоциите, овладяване на емоциите, както и техники и методи за трениране на...
Лектор д-р Стефания Димитрова Уебинар ЕМОЦИОНАЛНА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ за успешно управление на училището. Направен е анализ на ключовите емоционални и социални и компетентности, необходими на директора на училището или детската градина за успешно менажира...
Лектор д-р Стефания Димитрова Анализ и добри практики за създаване на емоционална и социална интелигентност на учениците.Предложени са упражнения за разбиране на емоциите, овладяване на емоциите, както и техники и методи за трениране на социални умения...
Лектор д-р Стефания Димитрова Уебинар ЕМОЦИОНАЛНА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ за успешно управление на училището. Направен е анализ на ключовите емоционални и социални и компетентности, необходими на директора на училището или детската градина за успешно менажира...
Семинарът разглежда предизвикателствата пред ангажираността на учениците към ученето. Направен е анализ на факторите за повишаване на емоционалната, познавателна и поведенческа ангажираност на учениците към училището и учебния процес . лектор д-р Сте...
Семинарът отразява актуалните тенденции в съвременното образование, които предполагат не само директно предаване на знания от учителите към учениците, но и изграждане на умения за 21-ви век . Новата визия за компетентностен подход представя ключовите комп...
Уебинарът разглежда методи и техники за развиване на адаптивност и устойчивост, като основни умения за 21. век. Ще получите информация защо в американските училища освен аналитичната и емоционална интелигентност се възпитава и адаптивна интелигентност...
на 16/04/2022 10Компетентностен подход в образованието отразява актуалните тенденции в съвременното образование, които предполагат не само директно предаване на знания от учителите към учениците, но и изграждане на умения за 21. век . Новата визия за комп...
Лектор д-р Стефания Димитрова Компетентностен подход в образованието Отразява актуалните тенденции в съвременното образование, които предполагат не само директно предаване на знания от учителите към учениците, но и изграждане на умения за 21. век . ...
Лектор д-р Стефания Димитрова Направен е анализ на ключовите емоционални, социални и когнитивни компетентности, необходими на учителя за управление на класа. Представена е психологическата и неврологична основа за успешно лидерство. Изложени са причи...
Интерактивни методи и интердисциплинарни подходи в обучителния процес е уебинар /семинар онлайн/, който предлага повече от петдесет методи и техники за активиране на познавателната, емоционалната, поведенческа ангажираност на учениците. Семинарът разгл...
Мотивация за учене е уебинар (обучение онлайн), който разглежда предизвикателствата пред ангажираността на учениците към ученето в условия на присъствено и обучение от разстояние в електронна среда (ОРЕС). Направен е анализ на факторите за повишаване на ...
Анализ и добри практики за създаване на емоционална интелигентност на учениците. Лектор д-р Стефания Димитрова Предложени са упражнения за разбиране на емоциите, овладяване на емоциите, както и техники и методи за трениране на социални умения, които сл...
лектор д-р Стефания Димитрова Уебинарът разглежда предизвикателствата пред мотивацията за учене на учениците в условията на присъствено и обучение от разстояние в електронна среда (ОРЕС). Направен е анализ на факторите за повишаване на емоционалната, п...
д-р Стефания Димитрова Направен е анализ на ключовите емоционални, социални и когнитивни компетентности, необходими на учителя за управление на класа. Представена е психологическата и неврологична основа за успешно лидерство. Изложени са причините ...
Компетентностен подход в образованието – Партньорска програма на ДИУУ Софийски университет и фондация Мадара-България Компетентностен подход в образованието Отразява актуалните тенденции в съвременното образование, които предполагат не само директн...
Уебинар ЕМОЦИОНАЛНА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ за успешно управление на училището. Направен е анализ на ключовите емоционални и социални и компетентности, необходими на директора на училището или детската градина за успешно менажиране на училищния екип. Представ...
Интерактивни методи и интердисциплинарни подходи в обучителния процес е уебинар, който разглежда предизвикателствата пред образованието в 21-ви век и спешната необходимост от използване на иновативни стратегии и методи на обучение, които да повишат мотива...
Компетентностен подход Отразява актуалните тенденции в съвременното образование, които предполагат не само директен трансфер на знания от учителите към учениците, но и изграждане на умения за 21. век като самостоятелно и критично мислене, работа в екип...
Интерактивни методи и интердисциплинарни подходи в обучителния процес е уебинар, който разглежда предизвикателствата пред образованието в 21-ви век и спешната необходимост от използване на иновативни стратегии и методи на обучение, които да повишат мотива...
Уебинарът разглежда предизвикателствата пред мотивацията за учене или емоционалната, познавателна и поведенческа ангажираност на учениците към училището и учебния процес в условията на присъствено и дистанционно обучение (ОРЕС) . Решенията откриваме на...
Уебинарът разглежда предизвикателствата пред мотивацията за учене или емоционалната, познавателна и поведенческа ангажираност на учениците към училището и учебния процес в условията на присъствено и дистанционно обучение (ОРЕС) . Решенията откриваме на...
Уебинар, който разглежда предизвикателствата пред образованието в 21-ви век и спешната необходимост от използване на иновативни стратегии и методи на обучение, които да повишат мотивацията за учене, критичното мислене и творчеството. Решенията откривам...
Преглед и сравнение на способностите и талантите, дефинирани като „умения за 21. век“ според Европейската комисия, МОН, ЮНЕСКО и др. представена е рамката за определяне на „уменията за 21. век“ от гледна точка на теориите за оценяване на развитието на у...
Уебинар, който разглежда предизвикателствата пред образованието в 21-ви век и спешната необходимост от използване на иновативни стратегии и методи на обучение, които да повишат мотивацията за учене, критичното мислене и творчеството. Решенията откривам...
Онлайн семинар за директори и зам. директори на училища и детски градини по партньорска програма със Софийски университет Лектор д-р Стефания Димитрова. Представена е психологическата и неврологична основа на емоционалната интелигентност. Курсът отгов...
Направен е анализ на ключовите емоционални, социални и когнитивни компетентности, които следва да бъдат развивани в ранна и училищна възраст. Представена е психологическата и неврологична основа на емоционалната и социална интелигентност. Курсът отговаря ...
Направен е анализ на ключовите емоционални и социални умения, които следва да бъдат развивани в детската градина. Представена е психологическата и неврологична основа на емоционалната и социална интелигентност. Курсът отговаря на въпроса: „Защо и к...
Семинарът в Интернет/уебинар разглежда методи и техники за развиване на адаптивност и устойчивост на учителите във времето на необичайни предизвикателства. Решенията търсим на пресечната точка между психология и неврология. Ще получите информация з...
Уебинарът /семинар в Интернет/ разглежда психичната и физиологична природа на стреса и предлага различни методи и техники за справяне с негативните последици от силния и хроничен стрес. Решенията търсим на пресечната точка между психология и неврология....
на 18-ти ноември от 10:00 до 13:00 ч и 19-ти ноември от 12:30 до 15:30 ч Направен е анализ на ключовите емоционални и социални умения, които следва да бъдат развивани в детската градина. Представена е психологическата и неврологична основа на емоци...
4-ти ноември от 12:30 до 15:30 и на 5-ти ноември от 10:00 до 13:00 ч Какво наричаме трудно за комуникация , хиперактивно или депресирано дете. Какво представляват циклите на предизвикателното поведение. Как се отразява върху учителя и върху останалите...
26 и 27 септември от 10:00 до 13:00 ч Направен е анализ на ключовите емоционални и социални умения, които следва да бъдат развивани в детската градина. Представена е психологическата и неврологична основа на емоционалната и социална интелигентност....
Уебинарът разглежда предизвикателствата пред способността за адаптивност и устойчивост на учители и ученици и търси решения на пресечната точка между психология, неврология и педагогическа практика. Ще получите информация защо американските училища раз...
Направен е анализ на ключовите емоционални, социални и когнитивни компетентности, необходими на учителя за управление на класа. Представена е психологическата и неврологична основа за успешно лидерство. Изложени са причините за професионалния стрес на уч...
Какво наричаме трудно за комуникация , хиперактивно или депресирано дете. Какво представляват циклите на предизвикателното поведение. Как се отразява върху учителя и върху останалите деца предизвикателното поведение и как то би могло да бъде неутрализиран...
Преглед и сравнение на способностите и талантите, идентифицирани и дефинирани като „умения за XXI век“ според Европейската комисия, ЮНЕСКО, Организацията за икономическо сътрудничество и развитие и др. Теоретична рамка за определяне на „уменията за XXI ве...
Какво наричаме трудно за комуникация , хиперактивно или депресирано дете. Какво представляват циклите на предизвикателното поведение. Как се отразява върху учителя и върху останалите деца предизвикателното поведение и как то би могло да бъде неутрализиран...
Тези от вас, които желаят да чуят избрани откъси от уебинара „Развиване на умения адаптивност и устойчивост“ , (проведен на 11-ти и 12-ти април), могат да участват във WATCH PARTY във Фейсбук групата „Образование за XXI век“ от 10:00 ч. до 11:00 ч на ...
Уебинарът разглежда предизвикателствата пред способността за адаптивност и устойчивост на учители и ученици и търси решения на пресечната точка между психология, неврология и педагогическа практика. Ще получите информация защо американските училища оце...
Тематична рамка Какво наричаме трудно за комуникация , хиперактивно или депресирано дете. Какво представляват циклите на предизвикателното поведение. Как се отразява върху учителя и върху останалите деца предизвикателното поведение и как то би могло да б...
Преглед и сравнение на способностите и талантите, идентифицирани и дефинирани като „умения за XXI век“ според Европейската комисия, ЮНЕСКО, Организацията за икономическо сътрудничество и развитие и др. Теоретична рамка за определяне на „уменията за XXI ве...
Тематична рамка Направен е анализ на ключовите емоционални, социални и когнитивни компетентности, необходими на учителя за управление на класа. Представена е психологическата и неврологична основа за успешно лидерство. Изложени са причините за професи...
Тематична рамка: ПОЗИТИВНО ОБРАЗОВАНИЕ – теория, методика и добри образователни практики, които се основават на съвременни изследвания на позитивната психология. Последните тенденции в педагогическата практика на позитивно образование ще бъдат представен...
Тематична рамка Какво наричаме трудно за комуникация , хиперактивно или депресирано дете. Какво представляват циклите на предизвикателното поведение. Как се отразява върху учителя и върху останалите деца предизвикателното поведение и как то би могло да б...
Уебинар ЕМОЦИОНАЛНА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ за успешно лидерство в училището. Направен е анализ на ключовите емоционални, социални и когнитивни компетенции, необходими на директора на училището за успешно менажиране на училищния екип и на учителя за управление на ...
Уебинарът разглежда предизвикателствата пред способността за устойчивост на учители и ученици и търси решения на пресечната точка между психология, неврология и педагогическа практика. Представена е т.нар. „революция в педагогическата наука“ – познание...
Направен е анализ на ключовите емоционални, социални и когнитивни компетентности, които следва да бъдат развивани в ранна и училищна възраст. Представена е психологическата и неврологична основа на емоционалната и социална интелигентност. Курсът отговаря ...
Тематична рамка: ПОЗИТИВНО ОБРАЗОВАНИЕ - теория, методика и добри образователни практики, които се основават на съвременни изследвания на позитивната психология. Последните тенденции в педагогическата практика ще бъдат представени в следните теми: теор...
Конференция за иновации в образованието: японският опит и добри практики в България, която ще се състои на 28-ми септември. Регистрацията е отворена сега до запълване на местата. ПРОГРАМА Първа част Встъпителна лекция „Умения за XXI век- японската ф...
София-Токио:Светът през погледа на детската и младежка култура на две поколения....
Уебинарът разглежда предизвикателствата пред способността за устойчивост на учители и ученици и търси решения на пресечната точка между психология, неврология и педагогическа практика. Представена е т.нар. „революция в педагогическата наука“ - познание...
Преглед и сравнение на способностите и талантите, идентифицирани и дефинирани като „умения за XXI век“ според Европейската комисия, ЮНЕСКО, Организацията за икономическо сътрудничество и развитие и др. Теоретична рамка за определяне на „уменията за XXI ве...
Предназначен за учители, класни ръководители и други педагогически кадри в начални училища Тематична рамка: ПОЗИТИВНО ОБРАЗОВАНИЕ - теория, методика и добри образователни практики, които се основават на съвременни изследвания на позитивната психолог...
(Стратегии и техники на учителя за успешно управление на класа) Предназначен за учители, класни ръководители, училищни психолози и други педагогически кадри Тематична рамка на двата семинара Направен е анализ на ключовите емоционални, социални и ...
Направен е анализ на ключовите емоционални, социални и когнитивни компетенции, необходими на директора на училището за успешно менажиране на училищния екип и на учителя за управление на класа. Представена е психологическата и неврологична основа за успешн...
Тематична рамка Какво наричаме трудно за комуникация , хиперактивно или депресирано дете. Какво представляват циклите на предизвикателното поведение. Как се отразява върху учителя и върху останалите деца предизвикателното поведение и как то би могло да б...
Тематична рамка Какво наричаме трудно за комуникация , хиперактивно или депресирано дете. Какво представляват циклите на предизвикателното поведение. Как се отразява върху учителя и върху останалите деца предизвикателното поведение и как то би могло да б...
Тематична рамка Какво наричаме трудно за комуникация , хиперактивно или депресирано дете. Какво представляват циклите на предизвикателното поведение. Как се отразява върху учителя и върху останалите деца предизвикателното поведение и как то би могло да б...
Тематична рамка Какво наричаме трудно за комуникация , хиперактивно или депресирано дете. Какво представляват циклите на предизвикателното поведение. Как се отразява върху учителя и върху останалите деца предизвикателното поведение и как то би могло да б...
Център за международни изследвания за образование и култура CIREC участва през 2017 г в международен проект на тема Позитивно образование, в резултат на който разработихме съвместно с ДИУУ Софийски университет този квалификационен уебинар за учители. ...
Тематична рамка Какво наричаме трудно за комуникация, хиперактивно или депресирано дете. Какво представляват циклите на предизвикателното поведение. Как се отразява върху учителя и върху останалите деца предизвикателното поведение и как то би могло да б...
Тематична рамка Какво наричаме трудно за комуникация, хиперактивно или депресирано дете. Какво представляват циклите на предизвикателното поведение. Как се отразява върху учителя и върху останалите деца предизвикателното поведение и как то би могло да б...
(Стратегии и техники на директора за успешно менажиране на училищния екип Предназначен за директори на училища Тематична рамка на двата семинара Направен е анализ на ключовите емоционални, социални и когнитивни компетентности, необходими на директо...
(Стратегии и техники на учителя за успешно управление на класа) Предназначен за учители, класни ръководители, училищни психолози и други педагогически кадри Тематична рамка на двата семинара Направен е анализ на ключовите емоционални, социални и ...
(Стратегии и техники на учителя за успешно управление на класа) Предназначен за учители, класни ръководители, училищни психолози и други педагогически кадри Тематична рамка на двата семинара Направен е анализ на ключовите емоционални, социални и ...
Предназначен за директори, учители, класни ръководители, училищни психолози и други педагогически кадри Тематична рамка СЪЗДАВАНЕ И РАЗВИВАНЕ НА УМЕНИЯ ЗА XXI ВЕК Преглед и сравнение на способностите и талантите, идентифицирани и дефинирани като „у...
Предназначен за учителии други педагогически кадри в детските градини Направен е анализ на ключовите емоционални, социални и когнитивни компетентности, които следва да бъдат развивани в ранна възраст. Представена е психологическата и неврологична осно...
Предназначен за учители, класни ръководители и други педагогически кадри в средни училища Тематична рамка: ПОЗИТИВНО ОБРАЗОВАНИЕ - теория, методика и добри образователни практики, които се основават на съвременни изследвания на позитивната психоло...
Предназначен за учители, класни ръководители и други педагогически кадри в начални училища Тематична рамка: ПОЗИТИВНО ОБРАЗОВАНИЕ - теория, методика и добри образователни практики, които се основават на съвременни изследвания на позитивната психолог...
Тематична рамка на двата семинара Направен е анализ на ключовите емоционални, социални и когнитивни компетентности, необходими на директора на училището за успешно менажиране на училищния екип и на учителя за управление на класа. Представена е психоло...
Тематична рамка Преглед и сравнение на способностите и талантите, идентифицирани и дефинирани като „умения за XXI век“ според Европейската комисия, ЮНЕСКО, Организацията за икономическо сътрудничество и развитие и др. Теоретична рамка за определяне на „у...
Предназначен за учители, класни ръководители и други педагогически кадри в средното училище Тематична рамка: ПОЗИТИВНО ОБРАЗОВАНИЕ - теория, методика и добри образователни практики, които се основават на съвременни изследвания на позитивната психолог...
Предназначен за учители, класни ръководители и други педагогически кадри в началнfото чилище Тематична рамка: ПОЗИТИВНО ОБРАЗОВАНИЕ - теория, методика и добри образователни практики, които се основават на съвременни изследвания на позитивната психоло...
ПОЗИТИВНО ОБРАЗОВАНИЕ - теория, методика и добри образователни практики, които се основават на съвременни изследвания на позитивната психология. Последните тенденции в педагогическата практика ще бъдат представени в следните теми: теория и практика на поз...
ПОЗИТИВНО ОБРАЗОВАНИЕ - теория, методика и добри образователни практики, които се основават на съвременни изследвания на позитивната психология. Последните тенденции в педагогическата практика ще бъдат представени в следните теми: теория и практика на поз...
В този уебинар ще получите информация за понятието "умения за XXI век" и „компетентности за XXI век“, разработени от ЮНЕСКО, Европейската комисия, Организацията за икономическо сътрудничество и др., залегнали в Закона за предучилищното и училищно образова...
В този уебинар ще получите информация за това какво представлява емоционалната интелигентност (ЕИ) и социалната интелигентност (СИ); ще получите отговор на въпроса „Кога наричаме директора или учителя “Лидер на ХХI век” и какви са неговите компетентности;...